Informacje
Bilety autokarowe EUROBUS
Pomoc dla podróżujących
Aktualne ceny paliw
ON 4,36 PLN
Pb 95 4,58 PLN
LPG 2,10 PLN
Ad-blue 2,24 PLN
Zniżki z Kartą Stałego Klienta!
Newsletter
Nowości, promocje, zmiany w rozkładzie jazdy wprost do Twojej skrzynki e-mail. Zapisz się do bezpłatnego newsletter'a.

Karta Stałego Klienta

Biuro Eurobus oferuje swoim klientom Kartę Stałego Klienta wszystkich firm przewozowych. Warunkiem koniecznym jej otrzymania jest spełnienie zasad wymaganych przez danego przewoźnika.


Warunki otrzymania Karty Stałego Klienta z wyszczególnieniem danych firm przewozowych:

1. EUROBUS-EUROLINES - prawo do otrzymania imiennej Karty Stałego Klienta przysługuje osobie, która:
- przedłoży 4 bilety Eurobusu/Eurolines wystawione na imię i nazwisko osoby ubiegającej się o kartę oraz wypełni wniosek o wydanie Karty Stałego Klienta. Wniosek wraz z blankietami biletów można złożyć w naszym Biurze.
- lub bilety polskich firm przewozowych obsługujących linie znajdujące się w ofercie Eurobus-Eurolines Polska, i/lub partnerów zagranicznych obsługujących linie funkcjonujące w ofercie Eurolines Polska na łączną kwotę co najmniej 1.000 PLN lub 250 EUR albo
- bilety zagraniczne innych firm przewozowych (świadczących usługi autobusowej komunikacji międzynarodowej) na łączną kwotę co najmniej 1.500 PLN lub 350 EUR.
/ W razie konieczności przeliczenia na walutę polską ceny biletu wystawionego w EUR przyjmuje się stały kurs, zgodnie z którym 1 EUR = 4,0 PLN/.
Bilety muszą być wystawione na imię i nazwisko osoby ubiegającej się o Kartę Stałego Klienta.

2. SINDBAD - prawo do ubiegania się o Kartę Stałego Klienta przysługuje osobie, która posiada wykorzystane bilety autokarowe platformy SINDBAD o łącznej wartości 900 PLN (250 Euro) jednak nie mniej niż 3 bilety, lub wykorzystane bilety autokarowe na przejazd różnymi firmami przewozowymi o łącznej wartości 1300 PLN (350 Euro). Do biletów załącza się wypełniony wniosek.

Z tytułu posiadania Karty Stałego Klienta przysługuje stała zniżka 15% - zarówno na bilety jednostronne jak i dwustronne.


NOWOŚĆ!
Przewoźnicy wychodząc na przeciw potrzebom pasażerów wprowadziły dodatkową ofertą. Wystarczy być posiadaczem Karty Stałego Klienta jednego z powyższych przewoźników międzynarodowych, by otrzymywać 15% zniżki przy każdorazowym zakupie biletu bez względu na Firmę. Przewoźnicy honorują każdą z Kart, jaką posiada pasażer - warunkiem koniecznym jest posiadanie imiennej Karty Stałego Klienta zgodnej z danymi personalnymi osoby podróżującej.


Uwaga: Firmy przewozowe często oferują swoim pasażerom różnego rodzaju PROMOCJE cenowe - o szczegóły należy pytać w naszym Biurze.
Przy zakupie biletów objętych promocją cenową, nie przysługuje zniżka z tytułu posiadania Karty Stałego Klienta (zniżki nie sumują się).


Poniżej zamieszczamy formularze Stałego Klienta każdej z wyżej wymienionych Firm przewozowych.


  EUROBUS - Formularz zgłoszeniowy SK   272.654 kB
  SINDBAD - formularz zgłoszeniowy SK   576.794 kB


Informacja o połączeniach międzynarodowych, tel.: 17/852 64 98
e-mail: eurobus@post.pl, gadu-gadu: 36778044
Czynna od poniedziałku do soboty od 9:00 do 17:00

Informacja o połączeniach regionalnych, tel.:
17/194 33 lub 17/8675718*
Dla Abonentów z Rzeszowa i okolic 194 33*.
Z telefonów komórkowych oraz spoza rzeszowskiej
strefy numeracyjnej 17 194 33*.
Infolinia całodobowa 703480222 (koszt 2,58 zł)
*Opłata za połączenie (do telefonu stacjonarnego) oraz sposób wybierania numeru zgodny z warunkami Twojego operatora.
PKS w Rzeszowie S.A.
Al. Wyzwolenia 6 | 35-959 Rzeszów | tel. +48 17 / 863 21 92 | Fax. +48 17 / 863 62 24
e-mail: sekretariat@pks.rzeszow.pl | Internet: www.pks.rzeszow.pl
Projekt i realizacja KAMPEKI