Informacje
Bilety autokarowe EUROBUS
Pomoc dla podróżujących
Aktualne ceny paliw
ON 5,03 PLN
Pb 95 5,12 PLN
LPG 2,33 PLN
Ad-blue 2,24 PLN
Zniżki z Kartą Stałego Klienta!
Newsletter
Nowości, promocje, zmiany w rozkładzie jazdy wprost do Twojej skrzynki e-mail. Zapisz się do bezpłatnego newsletter'a.

Karta Stałego Klienta

Biuro Eurobus oferuje swoim klientom Kartę Stałego Klienta wszystkich firm przewozowych.
Warunkiem koniecznym jej otrzymania jest spełnienie zasad wymaganych przez danego przewoźnika.

Ogólne warunki otrzymania Karty Stałego Klienta z wyszczególnieniem danych firm przewozowych:

Aby otrzymać Kartę Stałego Klienta firmy Sindbad, pasażer posiadać wykorzystane bilety autokarowe Platformy Sindbad o łącznej wartości 1500 PLN (lub w innej walucie przeliczonej na PLN po średnim kursie NBP z dnia wypełnienia wniosku).Stosowny wniosek można otrzymać w naszym biurze i można to załatwić na miejscu.

Pasażerowie, którzy często podróżują autokarami Platformy Sindbad mogą ubiegać się o przyznanie Złotej Karty Stałego Klienta Sindbad VIP Club, która gwarantuje atrakcyjne przywileje dla jej posiadaczy. Aby stać się właścicielem Sindbad VIP Club i otrzymać Złotą Kartę należy być posiadaczem Karty Stałego Klienta i przesłać na adres siedziby Sindbad Sp. z o.o. wykorzystane bilety Platformy Sindbad o łącznej wartości 4000 PLN (lub w innej walucie przeliczonej na PLN po średnim kursie NBP z dnia wypełnienia wniosku) zakupionych w ciągu 12 miesięcy, wraz z wypełnionym wnioskiem.

Podobnie jest z innymi Przewoźnikami - każda z firm ma swoje wymogi. Najczęściej wystarczy złożyć 4 wykorzystane bilety danej firmy i już można ubiegać się o Kartę Stałego Klienta.
Wszelkie formalności związane z wypełnieniem wniosku i udzieleniem 15% rabatu na zakup biletu można załatwić w naszym biurze.


Uwaga: Firmy przewozowe często oferują swoim pasażerom różnego rodzaju PROMOCJE cenowe na bilety w jedną i w dwie strony. Przy zakupie takich biletów, które już są objęte promocją cenową, nie przysługuje zniżka z tytułu posiadania Karty Stałego Klienta (zniżki nie sumują się).




Informacja o połączeniach międzynarodowych, tel.: 17/852 64 98
e-mail: eurobus@post.pl, gadu-gadu: 36778044
Czynna od poniedziałku do soboty od 9:00 do 17:00

Informacja o połączeniach regionalnych, tel.:
17/194 33 lub 17/8675718*
Dla Abonentów z Rzeszowa i okolic 194 33*.
Z telefonów komórkowych oraz spoza rzeszowskiej
strefy numeracyjnej 17 194 33*.
Infolinia całodobowa 703480222 (koszt 2,58 zł/min.)
*Opłata za połączenie (do telefonu stacjonarnego) oraz sposób wybierania numeru zgodny z warunkami Twojego operatora.
PKS w Rzeszowie S.A.
Al. Wyzwolenia 6 | 35-959 Rzeszów | tel. +48 17 / 863 21 92 | Fax. +48 17 / 863 62 24
e-mail: sekretariat@pks.rzeszow.pl | Internet: www.pks.rzeszow.pl
Projekt i realizacja KAMPEKI